مطالب

رنگ‌هایی که کمتر عرق را نشان‌میدهند

رنگ‌هایی که کمتر عرق را نشان‌میدهند

زمانی‌که بدن با تعریق‌زیاد روبرو شود،انتخاب لباس‌مناسب به یک چالش‌روزانه تبدیل شده، که می‌تواند کیفیت‌زندگی را تحت‌تاثیر قراردهد. رنگ‌هایی که کمتر عرق را نشان‌میدهند

 در این شرایط یافتن لباسی که لک نشود ، یا استفاده از روش های عرق نکردن بسیار دشوار خواهد بود و نگهداری لباس نیز سخت خواهد شد.اما نباید به دلیل تعریق بیش‌ از حد بدن سبک و استایل لباس پوشیدنتان را به‌ کلی تغییر دهید و خود را محدود به پوشیدن لباس سفید کنید.شما می‌توانید با انتخاب رنگ‌های مناسب که علائم تعریق را کمتر نشان می‌دهند، هر روز یک لباس بپوشید و از پوشیدن لباس‌های رنگی لذت ببرید.

لباس‌های رنگی که تعریق را کمتر بازتاب می‌دهند :
  • مشکی: قطعا این بهترین‌انتخاباست.لباس‌هایتیره تعریقزیادبدن را پنهانمی‌کنند. اما همیشه نمی­توانید با پیراهن‌سیاه در محل‌کار یا مهمانی­‌ها حاضرشوید.
  • آبی نفتی:  یکی‌دیگر از گزینه‌های‌مناسب برای مخفی‌کردن عرق است. اما مثل رنگ سیاه در انتخاب‌رنگ سایر لباس‌ها شما را محدودمی‌کند.
  • لباس‌های طرح دار شطرنجی: طرح‌های چاپ‌شده شطرنجی روی البسه می‌تواند چشم‌ها را از لکه‌های موجود بر پیراهن منحرف کند.

البته تنها این رنگ ها نیستند که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و ما فقط برای ذکر مثال به چند مورد فوق بسنده می‌کنیم.

کدام رنگ تی‌شرت تعریق را بیش‌تر نشان می‌دهد؟

بی‌شک همه‌ در کمد لباس خود یک تی‌شرت دارند و به طور معمول زمان تعریق آن را می‌پوشند. تقریباً زمان انجام هر فعالیتی که فانتظار میرود منجر به زیاد عرق کردن بدن ما شود تی‌شرت می‌پوشیم چون سبک و راحت است. اگرچه تعریق زیاد یک واکنش طبیعی در برابر افزایش دمای بدن است اما برخی از مردم از نمایان شدن علائم تعریق بروی لباس خود بسیار خجالت‌زده می‌شوند. به این دلیل لازم است که بدانید کدام رنگ تی‌شرت عرق شما را بیشتر نشان می‌دهد تا از پوشیدن آن اجتناب کنید.لباس‌هایی با رنگ طوسی و یا سبز بیشتر از بقیه رنگ‌ها بازتاب دهنده عرق هستند. خیسی و لکه‌های عرق بروی این تی‌شرت‌ها بیشتر نمایان شده زیرا رطوبت عرق، آن نقطه را پررنگ‌تر از سایر نقاط نشان می‌دهد.

تی‌شرت‌های سفید وقتی‌که از عرق خیس می‌شوند تغییر رنگ نداده و اغلب خیسی عرق از روی آن مشخص نخواهد بود.

پنبه سو تولید کننده انواع زیرپوش ضد تعریق در رنگ ها و مدل های مختلف

جهت مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *